niedziela, 9 kwietnia 2017

Kolorowe życie - Playlife Melrose


Na waszą prośbę, dzisiejszy post będzie poświęcony moim wrotkom. Postaram się przybliżyć wam dane dotyczące modelu i przedstawić wam swoją opinię na jego temat. Moje osiem kółek jest ze mną dopiero od dwóch tygodni, ale myślę, że to dobry moment, aby opisać swoje pierwsze wrażenia :)

Model: Melrose Deluxe
Jeśli chodzi o sam wygląd modelu, jestem z niego bardzo zadowolona. Prezentuje się naprawdę ładnie. Starannie wykonany, przyciąga uwagę delikatnym kolorem - choć szczególnie mocną barwą sznurówek. 

Materiał zewnętrzny: skóra syntetyczna
Prezentuje się bardzo ładnie. Kolor jest delikatny, wbrew temu, co można zobaczyć na niektórych zdjęciach w internecie. Jednak mało wytrzymały, jeśli chodzi o przecieranie. Na jednym z czubków już pojawiło się przetarcie. Wiem, że we wrotkach zwykle jest to problemem, ale nie spodziewałam się, że pojawi się już po tak krótkim czasie.


Materiał wewnętrzny: aksamitna wyściółka, pianka EVA
Muszę przyznać, że nie spodziewałam się aż takiej wygody po wrotkach. Byłam zaskoczona, gdy po ponad dwóch godzinach jazdy, było mi nadal wygodnie. Pamiętam, że jeżdżąc wcześniej na rolkach, po godzinie nogi mi po prostu odpadały. A tu nic! Bardzo wygodne ;)

Koła: Poliuretanowe, średnica: 62mm, szerokość: 32mm, twardość: 80A
Kółka sprawują się bardzo dobrze. Przed zakupem zastanawiałam się, czy nie są one za duże, ponieważ w większości modeli mają one mniejszą średnicę. Im mniejsza, tym wrotki lepsze do jazdy akrobatycznej czy tańca. Muszę jednak przyznać, że nie żałuję wyboru. Dzięki większym kółkom znacznie lepiej jeździ się po chodniku. A co do trików - da się. Widziałam kilka osób posiadających właśnie ten model wrotek, wykonujących na nim cudne figury :)

Łożyska: ABEC 5
Tylko informacyjnie :)

Plate: Aluminium lotnicze 6061
Stabilnie, nic się nie ugina, but trzyma się sztywno. Zdecydowanie polecam plate wykonany z aluminium, a nie z plastiku.


Moja opinia: Póki co jestem bardzo zadowolona z zakupu, szczególnie z wygody, jakiej naprawdę się nie spodziewałam. Szkoda, że materiał zewnętrzny jest tak nietrwały, ale na to nic nie poradzę. Podejrzewam, że w innych modelach byłoby podobnie :) Ogólnie - polecam!

39 komentarzy :

  1. Ślicznie wyglądają. Jednak tak jak pisałam wcześniej preferuje rolki.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje wrotki wyglądają świetnie *.* Próbowałam jazdy na podobnych, ale jak moja poprzedniczka bardziej preferuje rolki :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy byłam młodsza miałam w posiadaniu rolki, które dobrze się sprawowały i wiele na nic przejeździłam. Z tego co pamiętam to również były całkiem wygodne. Twoje wrotki bardzo ładnie się prezentują.
    http://littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! <3


    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. moja siostra też sobie takie sprezentowała

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno już nie jeździłam na wrotkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy na wrotkach nie jeździłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku jakie piękne wrotki ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę śliczne! Połączenie miętowego i różowego zawsze jest udane. Tak to jest, że czasem materiały są nietrwałe, tak miałam i w sumie mam dalej z butami, które na przodzie niestety się już obdarły :/. Wrotki idealnie nadadzą Ci się na wiosnę :) !
    Zaobserwowałam :)
    Życzę miłego wieczoru!

    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie urocze! Nie dość, że wrotki to musi być świetna zabawa, to jeszcze tak pięknie wyglądają! Chętnie bym je przymierzyła!

    pozdrawiam cieplutko
    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  11. WoW! Piękne są! :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne rolki :D I blog też coraz ładniejszy, zaczynasz się fajnie rozkręcać :D

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. so cute! love the rollerblades :)

    http://www.lucyandtherunaways.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/03/coffee.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej ale śliczny mają kolor! Osobiście wolę rolki, ale te wrotki prezentują się pięknie!
    Obserwuję! buziaki,
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny model, aż chce sie jeździć! :)

    Pozdrawiam :)
    Lov:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie jeździłam na wrotkach, ale rolki to moja miłość :D
    Śliczny kolor!

    http://kierunkowy-48.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. zawsze chcialam nauczyc sie jezdzic na wrotkach, jednakze zaczelam od rolek i tak juz jakos zostalo :D

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. jejku, ale masz cudny kolor tych wrotek :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  20. Od dłuższego czasu planuję kupić podobne a te twoje są idealne pod każdym względem :) i kolor mi pasuję i wygląd no po prostu idealne
    Obserwuję! Zastanawiam się dlaczego tak późno :)
    Mało brakuje mi do 280 obserwatorów. Pomożesz?
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Kupiłam wrotki rok temu w czerwcu, lubię je, ale wolę rolki<3 Twoje są śliczne! Ja mam zwykłe czarne.
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki śliczny kolor! Zawsze chciałam kupić wrotki, ale nie mam nawet gdzie na nich jeździć :(
    Pisałaś u mnie w komentarzu pod wpisem co serwis Refunder ma z tego, że dostajemy zwrot. Tego do końca nikt z nas nie wie, ale otrzymuje prowizję ze sklepów w zamian, że ktoś zrobił w danym sklepie zakupy właśnie przez ich link :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Wrotki są przepiękne! Ja niestety nie potrafię jeździć na wrotkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moja młodsza siostra by się z nich ucieszyła, odkąd na Disney'u zaczęli
    puszczać "Soy lunę" marzy o takich wrotkach. Muszę przyznać, że takie ładne ,jak twoje sama bym chętnie przygarnęła! :)

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne są! Od zawsze marzyłam, żeby nauczyć się jeździć na rolkach/ wrotkach :) może w końcu mi się uda :)
    Obserwuje kochana :*
    Zapraszam: allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedyś jeździłam na rolkach, ale na wrotkach nie miałam jeszcze okazji. Jaki śliczny kolorek. Wesołych Świąt!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale piekne! Ja jak uczylam sie jezdzic na rolkach to najpierw jezdzilam na wrotkach. Pamietam ze mialam takie zwykle, biale.

    mary-jozwiak.blogspot.com - moj blog klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądają prześlicznie! Sama mam w planach zakupić sobie wrotki :)

    vile rose ☾

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny mają kolor :D Ja mam zwykłe czarne :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne wrotki! Zawsze chciałam spróbować na nich jeździć, ale jakoś jestem dużą fanką rolek ;)

    ♥ Pisane z pasją >KLIK< ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. chyba wolałabym rolki ;p

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie śliczne wrotki <3 <3 <3
    Fajny opis ;)
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Love it soooo much! Anyway, would you like to support each other's blog by following each other? Please let me know, thank you! ❤

    MARY MARÍA STYLE

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka