sobota, 1 kwietnia 2017

Marzenia na wyciągnięcie ręki



Hej! Bardzo dziękuję wam za wszystkie miłe słowa pod poprzednim postem. Motywujecie mnie zarówno do pisania na blogu, jak i do doskonalenia swojej jazdy na wrotkach :) Postanowiłam, że notki będą pojawiały się tu mniej więcej co tydzień, zwykle w okolicach weekendu. Wyglądem szablonu zajmę się niestety dopiero w wakacje, ponieważ wymaga to czasu, a jak coś robię, to lubię to robić porządnie :)

Od początku tygodnia jestem nareszcie posiadaczką własnych wrotek. Po długim czasie zastanawiania się nad wyborem modelu, padło na turkusowy.. Dlaczego? Zależało mi, aby wrotki miały wesoły kolor i już samym wyglądem motywowały mnie do jazdy :) A tak na poważnie, szukałam figurowego modelu z aluminiową płozą, o którym mogłabym poczytać trochę opinii w internecie. Ten miał prawie same pozytywne, a dodatkowo wygląd rzeczywiście przyciągnął moją uwagę. Niedługo pojawi się post opisujący plusy i minusy tego modelu.

Jak się okazało, model ten jest niemal rozchwytywany. Na początku próbowałam szukać innego, bo szperając w internecie miałam wrażenie, że bardzo dużo osób go posiada. Ostatecznie jednak doszłam do wniosku, że to przecież mają to być moje wrotki i to mi muszą się podobać. Nie ważne ile osób posiadałoby takie same :) 

Rozpoczęła się wiosna, a wraz z nią przyszły cieplejsze dni. Mam nadzieję, że uda mi się znaleźć chwilę na wrotki wśród masy nauki. Wiem, że aby robić postępy w czymkolwiek, potrzeba wiele wysiłku, a w moim przypadku - jazdy. Na szczęście kolejny tydzień zapowiada mi się luźniej, niż ten nadchodzący. Wreszcie będę miała czas na rozwijanie mojego nowego zainteresowania... O ile pogoda dopisze :)

A wy? Jakie macie plany na te słoneczne dni?
Do kolejnej notki!



36 komentarzy :

  1. Ja planuję naukę, pracę, pracę, dużo pracy... a pogoda taka piękna, aż szkoda. Muszę znaleźć czas na jakieś wyjście.
    Obserwuję i pozdrawiam!

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja prawie zawszę znajduje choćby godzinkę czasu, żeby pojeździć na rolkach. Trzymam kciuki, żebyś i ty znalazła i rozwijała ta pasje.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo obowiązków trzeba znajdować również czas na przyjemności - osobiście zawsze się tym kieruje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba, ale nie zawsze się da :( Ale niedługo święta więc będzie trochę wolnego :D

      Usuń
  4. Ja w wolnej chwili rozwiązuję mature z matematyki :(
    Pozdrawiam :) Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia w nauce :) Matura nie jest taka straszna, jaka się wydaje ;)

      Usuń
  5. Zazdroszczę, pojeździłabym na rolkach! :D

    Zapraszam na nowy wpis!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM




    OdpowiedzUsuń
  6. świetna pasja! Powodzenia w rozwijaniu :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja planuję wrócić do rysowania, bo ostatnio trochę to zaniedbałam :/
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Siedzieć w domu dopóki słońce nie zacznie się chować.
    Nienawidzę słońca .__.

    Masz wroteeeczki *-*
    Jak mam gdzieś w szafie swoje wiśniowe, które były kupione wieki temu i wciąż są dobre, ale musiałabym pomyśleć o jakiś nowych, wygodniejszych :/

    Pozdrawiam! ♥ Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały wpis :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W końcu wiosna, można spędzać nieco aktywniej czas ;)

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  11. W takie ciepłe słoneczne preferuję wieczorny spacerek lub w ciągu dnia spacerek na rolkach z pieskiem:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez mam zamiar kupic sobie rolki :) ale zobaczymy co z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W te ciepłe dni planuje dużo spacerować :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  14. U nie słonecznie! Uwielbiam takie dni, teraz codziennie spaceruję, jeżdżę na rowerze. Rolki to fajna sprawa, też mam i muszę w końcu ponownie je założyć po pół roku przerwy hehe. Obserwujemy? Daj znać u mnie ♥
    Pozdrawiam, miłego dnia :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Pogoda cudowna ^^
    Trzymam kciuki za rozwój Twojej pasji i umiejętności :D Rzeczywiście ten model jest rozchwytywany xD Ja mam moje wrotki (chyba tylko toe stop mam inny) od prawie roku i jestem w szoku ile osób ma takie bądź podobne. Jednak słusznie mówisz, że to nam mają się podobać ^_^
    Fajny post, pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam wrotki ;D Ale jazda idzie mi średnio xd
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja narazie też za dobra nie jest :P Ale praktyka czyni mistrza :D

      Usuń
  17. Magiczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym nauczyć się jazdy na wrotkach, a za ciebie trzymam mocno kciuki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    Odpowiadam na każdą obserwację
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Truskusowe wrotki- marzenie! Może pokażesz je na zdjęciach i napiszesz o nich coś więcej, albo czym się kierować przy ich zakupie?

    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) Planuję niedługo taki post.

      Usuń
  20. miłej jazdy na wrotkach mam nadzieję że pogoda u ciebie dopisuje tak jak i u mnie :)
    może wspólna obserwacja ?
    https://brylancikxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. jejku jak ja kiedyś uwielbiałam jeździć na rolkach i wrotkach <3 teraz przez brak czasu zostają mi jedynie łyżwy zimą..

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z czasem też krucho. W ciągu tygodnia nie ma mowy o takich rozrywkach. Teraz nawet w weekend nie udało mi się znaleźć ani chwili... :(

      Usuń
  22. Ja mam rolki, ale nie zaczęłam jeszcze sezonu ;d

    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam nadzieję, że znajdziesz czas na wrotki :) Ja mam zamiar porobić więcej zdjęć :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Turkusowy kolor też przypadłby mi do gustu. Fajnie, że lubisz jazdę na wrotkach, myślę, że to super pomysł na spędzanie czasu zwłaszcza wiosną i latem. Ja wolne chwile najczęściej poświęcam grze na gitarze :)
    mój blog, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Na wrotkach jeszcze nigdy nie jeździłam, ale jazdę na łyżworolkach uwielbiam.Cudny wygląd bloga, obserwuję kochana<3

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zupełnie nie mam planów na najbliższe dwa tygodnie, ale jak czytam takie posty to myślę, że muszę wyciągnąć już rolki i wyruszyć w miasto :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Powodzenia w nauce jazdy na wrotkach ! :D
      Ja jako dziecko próbowałam i totalnie mi to szło.

      Usuń
    2. Miłej nauki, a potem jazdy; -)

      Usuń
  27. Great post dear! :)

    http://lifella2.blogspot.com/2017/04/zaful-haul.html
    http://lifella2.blogspot.com/2017/03/rosewholesale-review-try-on.html

    please click on links from these posts. ;) i'm your new follower, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  28. Widziałam wrotki na zdjęciach w innym poście, maja cudowny kolor, taki 'fotogeniczny' :P Tej wiosny z racji matury zakopana jestem w książkach, ale na pewno znajdę czas na spacery, czy bieganie, niech tylko poprawi się pogoda, bo jak na razie jest okropna.
    Chętnie Cię zaobserwuję ;)
    olarey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi akurat wypadł urlop ;) Więc jest wspaniale. Nie zapominam jednak o treningach, żeby stawy nie zastygły jak galareta. Wrotki to doskonały pomysł. Wszelkie marzenia, możliwe do spełnienia, należy spełniac. Nikt tego za nas nie zrobi. Pozdrawiam cieplutko ;)

    dobrastronamedalu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka