niedziela, 11 czerwca 2017

3... 2... 1...


Hej! Wiedzieliście, że tak wyglądają kwiaty czosnku? Botanika zaczyna mnie coraz bardziej interesować :) Wakacje zbliżają się wielkimi krokami, a niektórzy z was być może je już nawet rozpoczęli. Byłam w takiej sytuacji w zeszłym roku, po maturze. Przez wszystkie wcześniejsze lata im bliżej było do wakacji, tym mniej było do nauki, do szkoły chodziło się już tylko z obowiązku, bo lekcje tak naprawdę nie wnosiły niczego nowego, cały program przerobiony, a oceny wystawione. Po raz pierwszy znalazłam się w sytuacji odwrotnej. Bo studia, bo sesja... Trochę to smutne. Pogoda jak z bajki, pełne słońce, błękitne niebo, ciepło. Idealnie na spacer, wrotki czy rower. Tymczasem ja siedzę w domu i próbuję opanować materiał z dwóch semestrów. 

Ale koniec z tym narzekaniem. Za dwa tygodnie sesja się skończy i jakby mi ona nie poszła, rozpoczną się wakacje. Myślę, że tym razem postawię na odpoczynek. Bardzo mi tego brakuje. Móc bezkarnie poleniuchować, po-nic-nie-robić bez wyrzutów sumienia i zregenerować siły. Odciążyć nieco umysł, pełen łacińskich nazw gatunków roślin czy różniczek. 

Poza odpoczynkiem mam jednak trochę planów. Chciałabym lepiej opanować jazdę na wrotkach, a może też i na fishce, którą kupiłam w zeszłym roku i nie miałam odwagi na niej potem jeździć... Chciałabym też rozkręcić nieco tego bloga, zacząć regularnie dodawać na niego posty, nie tak, jak było to do tej pory (ale wybaczcie, jednak na nauce bardziej mi zależy). Mam także kilka pomysłów, projektów, czy nie wiem jak je lepiej nazwać, które bardzo chciałabym zrealizować, lub przynajmniej rozpocząć w te wakacje. Póki co nie będę wam zdradzać szczegółów :)

Mam nadzieję, że mimo dłuższej przerwy którą ostatnio zrobiłam, nada będziecie tu zaglądać :) Na zachętę powiem, że w związku z faktem większej ilości wolnego czasu, w notkach będzie znacznie więcej zdjęć niż do tej pory. Do kolejnego posta!

21 komentarzy :

  1. your post very good and very nice. See Every Dress on the Red Carpet and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nigdy nie miałam okazji doświadczyć sesji jednakże wiem, że wiele osób nie lubi tego okresu. Aktualnie odpoczywam i Tobie życzę tego samego. Oczywiście powodzenia na sesji!
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na sesji! Czekam na wakacyjne posty :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy potrzebuje odpoczynku. Wakacje trzeba wykorzystać na swoje potrzeby! :D
    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam posty o marzeniach! <3
    zapraszam do mnie! Obsewuje!
    Klaudia Brzeska Fotografia

    OdpowiedzUsuń
  6. O ale ładny ten czosnek. A co do lenistwa. Też mam już dość i najchętniej bym już odpoczęła.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście wakacje już blisko :D

      Usuń
  7. Ja ostatnio kupiłam fiszkę - świetna sprawa, koniecznie spróbuj! :)

    Zapraszam na nowy wpis!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też aktualnie męczy sesja, ale został jeden egzamin za 1,5 tygodnia i koooooniec <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Również życzę powodzenia na sesji ^^ Trzymam kciuki za zrealizowanie wakacyjnych planów :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mieszkałam pół życia na wsi, więc wiedziałam, że tak czosnek wygląda, aczkolwiek rzadko kwitną takie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mówiąc szczerze nie miałam pojęcia. Trzymam kciuki za sesje!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mama nadzieję, ze uda Ci się rozpocząć wakacje twoimi pomysłami
    Pozdrawiam, Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że podczas wakacji będziesz rozwijać to co byś chciała.Powodzenia!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam kciuki za sesje kochana :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę powodzenia na sesji. :)

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post :)
    I'm following your blog :)
    Visit my blog if you like ♥

    Jana Lukic

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja właśnie skończyłam liceum więc na razie nie przejmuje się sesjami jakie mnie czekają, ale próbuję wymazać z pamięci traumę jaką była matura ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie <3

    http://grzesiakjuliaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sesja jest jak matura co pół roku xD Miłych wakacji!

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka